בלוגים לעסקים

מומחיות שמביאה לקוחות שבולטת ברשת

כיצד כתיבת תוכן מקדמת את העסק שלך?

בעסק שלך יש אוצר של ממש – ידע וניסיון רב שנצברו לאורך השנים. כל אלה יחד עם העבודה המקצועית, השירות המצוין וההצלחות מביאים לקוחות חדשים. אבל זה לא מספיק. בימינו, כל עסק זקוק לנוכחות בולטת במדיה הדיגיטלית. מחקרים מראים שכתיבת תוכן שיווקי בכלל וכתיבת תוכן בבלוג בפרט מחזקים ומקדמים את העסק. 

לכתיבת תוכן בבלוג יש יתרונות רבים. הנה כמה מהם:

קשר ישיר עם הגולשים

הבלוג מאפשר אינטראקציה ישירה עם הגולשים באתר. הם קוראים את המאמרים, מגיבים ובהמשך פונים ישירות לעסק. זה המקום בו נוצרים מעורבות וקשר אישי וייחודי עם הלקוחות הפוטנציאליים. 

הבלוג הוא נכס דיגיטלי

אתר אינטרנט הוא נכס דיגיטלי חיוני לכל עסק. גם הבלוג, כשלעצמו, הוא נכס דיגיטלי חשוב. בניגוד לקמפיינים שיווקיים שמסתיימים בנקודת זמן מוגדרת, הבלוג תומך בעסק בקביעות ולטווח ארוך. 

מקדם את האתר בגוגל

אתר דינמי הוא אתר "חי" וכך הוא נתפס מבחינת גוגל. בלוג מעניין, רלוונטי ומקצועי מושך תנועה של קוראים, מעודד שהייה ארוכה באתר, תגובות ושיתופים. כל אלה משפיעים לטובה על קידום האתר בגוגל. 

מבליט את המומחיות

אתר האינטרנט הוא "הבית הדיגיטלי" של העסק. לכן זה המקום הטבעי והמועדף להבלטת המומחיות המקצועית והנסיון שנצברו בעסק. הבלוג מושך אליו לקוחות פוטנציאליים ונותן להם ערך עדכני וממשי. 

מעודד שיתוף

הבלוג מאפשר לקוראים לשתף את המאמרים שמופיעים בו עם אנשים נוספים. בדרך זו הוא מגדיל את מספר האנשים שמכירים את העסק, מעריכים את המומחיות שלו ופונים אליו בעת הצורך. 

מושך לקוחות בשלים

מרבית הקוראים המגיעים לבלוג מחפשים פתרון לבעיה ספציפית שבה נתקלו. בלוג שמספק לקוראים מענה מקצועי ורלוונטי, מעלה משמעותית את הסיכוי שהקוראים יפנו לעסק שלך ובהמשך יהפכו ללקוחות.  

מה חשוב בכתיבת תוכן לבלוג?

תוכן איכותי ורלוונטי - הבלוג הוא הדרך שלך לתת מענה לשאלות שהכי מעניינות את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלך. מאמר שנותן מענה מקצועי וברור לשאלות יכול להפוך את הקוראים ללקוחות של העסק.

חקר מילות מפתח - לפני כתיבת המאמר חשוב לבחון אילו ביטויי מפתח רלוונטיים לנושא המאמר ומה היקף ההתעניינות באותם ביטויים. לצורך כך משתמשים בכלים טכנולוגיים מסוגים שונים.

שילוב מילות המפתח במאמר - יש כללים מומלצים לשילוב ביטויי המפתח במאמר, הן מבחינת המיקום והן מבחינת הכמות. כתיבת מאמר ללא התחשבות בכללים אלה עלולה להבריח גולשים מהאתר ובהמשך אף לגרום להורדת דירוג על ידי גוגל.

כתיבה שיווקית - כתיבה של מאמר במדיה הדיגיטלית צריכה לרתק, לסקרן, לזכות בתשומת לבם של הגולשים ולייצר איתם קשר רגשי על מנת להניע אותם לפעולה הרצויה.

כתיבה בגובה העיניים - המאמר נועד לפנות לקהל הרחב ולא לקולגות הנמצאים באותו תחום מקצועי. לכן חשוב לכתוב אותו בשפה פשוטה וברורה ללא מונחים מקצועיים מורכבים.

כתיבה ב'יוניסקס' - למה הכוונה? פנייה בשפה אחת אל נשים וגברים באופן שיוצר הרגשה של פנייה אישית. כך למשל מומלץ לכתוב - "ההמלצה שלנו עבורך" במקום "ההמלצה שאת/ה צריכה/ך ".

נראות המאמר - אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני וגם כאן יש חשיבות גדולה לנראות הכללית של המאמר. תמונה חזקה או סרטון מרתק הם אחד הכלים המעודדים את הגולשים לקרוא את המאמר.

סטטיסטיקות מעניינות מהעולם

5 השלבים לניהול בלוג מצליח

גיבוש פרופיל הבלוג

נשוחח ונבין – מי הם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק? אילו מאמרים עשויים לעניין אותם? יחד נגבש את פרופיל הבלוג הנכון ביותר לעסק שלך.

יוצאים לדרך

נקבל את כל המידע הדרוש לכתיבת המאמרים ונצא לדרך. חשוב לנו שהמאמרים יהיו מעודכנים, מקצועיים ושיהיו רלוונטיים ללקוחות הפוטנציאליים של העסק. 

המאמר מתגבש

נעביר טיוטת כל מאמר לאישורך. נתחשב במילות המפתח ונמקם אותן במקומות המתאימים במאמר. המאמר נכתב בגובה העיניים כך שידבר לקהל הרחב. 

תיקונים אחרונים

לאחר קבלת אישורך הסופי המאמר מוכן לפרסום. מאמר שנבנה בצורה נכונה מוסיף תנועה לאתר האינטרנט ומושך לקוחות פוטנציאליים לעסק.

ו... הגיע זמן הפרסום

כעת אפשר לפרסם את המאמר באתר האינטרנט. איזה כיף! מאמר שנבנה בצורה נכונה מוסיף ערך לבלוג ויכול להגדיל את התנועה לאתר.